Call center w nowoczesnej formie

System call center od Debesis Sp. z o.o. zapewnia standardową obsługę telefoniczną, rozwijając możliwości kontaktu na inne kanały, takie jak np. e-mail lub internetowe formularze. Dzięki temu wybrana firma obsługuje klientów za pośrednictwem wszystkich platform jednocześnie, dając im wybór i zwiększając satysfakcję z obsługi. Nowoczesne call center ułatwia także tworzenie raportów i przeprowadzanie analiz, dzięki czemu właściciele mogą skutecznie monitorować wydajność poszczególnych etapów, wdrażając ewentualne modyfikacje.

Przykłady zastosowania systemu

Sklep internetowy może wykorzystać system call center do obsługi zamówień oraz reklamacji, co gwarantuje szybką reakcję na zapytania klientów. W przypadku firm z branży finansowej takie narzędzie przydaje się do zarządzania infolinią, windykacją oraz obsługą klientów indywidualnych i biznesowych. Z kolei w sektorze zdrowia, taki system ułatwia rejestrację, zarządzanie terminami oraz komunikację z pacjentami. Niezależnie więc od branży, jest to korzystne rozwiązanie, zwłaszcza że za sprawą wielu konfiguracji, udaje się dostosować jego działanie do charakteru przedsiębiorstwa.

Debesis Sp. z o.o.

Młynarska 39/4B | 05-500 Piaseczno | woj.: mazowieckie | NIP: 793-162-47-81 | REGON: 180840298 | telefon: +48 22 699 99 09 | debesis.pl | biuro@debesis.pl

Oferta: Strona WWW

Mapa z dojazdem:

współrzędne do gps 52.0779753, 21.0319121

Godziny pracy:

Poniedziałek08:00-19:00
Wtorek08:00-19:00
Środa08:00-19:00
Czwartek08:00-19:00
Piątek08:00-19:00
SobotaZamknięte
NiedzielaZamknięte